söndag, juni 14, 2009

Kom när du vill, för ingen tid passar...

I Torsdags skulle jag, tänkte jag, fixa deklarationen. Jag hade fått uppskov tom den 12:e o i Torsdags var det ju den 11:e. Tänkte att om jag börjar kl 07.00 så hinner jag med att plocka lite varor innan vi öppnar kl 10.00... Jooooooo rå... så att...eeeeehhhh!

Det slutade med att jag ringde KPMG och frågade när jag kunde komma upp m deklarationen. M svarar "-Kom när du vill, ingen tid passar..." Ha ha ha ha ha ha aha haaa!!! Det var fan den BÄSTA kommentaren jag hört på länge!!! Så ska jag åsså börja säga ;o)

I fredags var jag iväg till företagshälsovården för att de skulle kolla upp min arm. Har haft sketa-ont i den i ca en månad nu. Känns typ som att hälsenan är sträckt... fast i armbågen. Jag kan inte knyta handen riktigt samt att jag inte kan dra eller lyfta riktigt som jag brukar. Han kollade på den o sa direkt "-Typiskt tennisarm". Sedan fick jag lägga mig ner på rygg och han tjongade i ett par nålar i armen... "-Akupuntur... har du fått det förut någongång?" -Nääääehhhhh... Han satte på något klämma på nålarna så att det durrade i armen... ström??? Sedan låg jag där i ca 20 minuter. Jag har även köpt något som heter Eeze som jag ska spraya på o massera in 2 ggr per dag. tydligen kan man i BÄSTA sällsynta fall bli av med detta inom ett par veckor, i vanliga och VÄRSTA fall inom ett par år samt att i sista hand blir det operation. BAJS!

Men annars så går bilen bra.... ehhhhh...

4 kommentarer:

  1. Hahaha, vaddå bilen? Har jag hoppat över några inlägg nu kanske? Får väl kika...Ha det bäst....

    SvaraRadera
  2. Hi hi,,,, näääe... ja har ingen bil :o(
    Men därför går den alltid bra Hi hi...
    Men jag såg att du har en rackarns räääzer bil.

    SvaraRadera
  3. Smart kommentar - kom när du vill, hi hi!!
    Aj då, tennisarm!! Fy f-n!! :(
    Krya på dig gumman! :) Kramar från Lena

    SvaraRadera
  4. Trevlig midsommar å hälsa Ulf och mamma. Kramar från Lena

    SvaraRadera