måndag, april 20, 2009

Kattskit...

Näääe... tänk att varje gång som jag startar en blogg så känner jag mig heeeeeeelt JÄTTEPUCKO!!! Jag tänkte ju att jag skulle kunna använda mig av mobilen här... men det verkar ju inte funka...

Nu har jag setat med alla olika inställningarna sen jag tyå kom hem vid ca 20.00... Å jag får inte till fanskapet!

Nu ä ja trött!
Går å lägger mig... zzzzzzZZZZZzzzzzZZZZzzz...

Bättre lycka i morgon kanske???
Eller... någon som har ett bra tips?
Har en mobil med 3. Sony Ericsson K770i.
Anyone???

1 kommentar:

  1. Hej gumman! Sorry! Tyvärr kan du inte få nån hjälp härifrån... fattar inte det där. ;) Vet inte ens vad spamma betyder! Så det får du tala om vad det är?! Hoppas det går bättre med denna bloggen nu då!! :) Saknar fortfarande din och Ulfs mailadresser!!
    Hälsa till Ulf och Elsy. Ha det så bra.
    Kramar från Lena

    SvaraRadera